ჯგუფური სამუშაოს შეფასების რუბრიკები
კრიტერიუმები
|
1-2
|
3-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
ჯგუფურ მუშაობაში ჩართულობა
|
არაა ჩართული ჯგუფთან მუშაობაში
|
ჩართულია, მაგრამ მობილიზებას ვერ ახერხებს
|
ჩართულია ნაწილობრივ
|
ჩართულობა არის კარგი,
|
ჩართულობა არის მაქსიმალური და აქტიური
|
რამდენად შეესაბამება დასმულ საკითხს ჯგუფის მუშაობა
|
ვერ ახერხებს საკითხის იდენტიფიცირებას
|
არ შეესაბამება მუშაობის პროცესი დასმულ საკითხს
|
მუშაობა შეესაბამება დასმულ საკითხს, თუმცა ცოტა ცდება
ძირითად მიზანს
|
მუშაობა საკმაოდ შეესაბამება დასმულ საკითხს
|
მუშაობა სრულად შეესაბამება დასმულ საკითხს
|
ჯგუფის წევრები თანამშრომლობენ
|
ვერ ახერხებენ თანამშრომლობას
|
უჭირთ ურთიერთთანამშრომლობა და არ უსმენენ ერთმანეთს,
ვერ აყალიბებენ და გადმოსცემენ საკუთარ აზრს
|
ნაწილობრივ ურთიერთთანამშრომლობენ და უსმენენ ერთმანეთს
|
ურთიერთთანამშრომლობენ და უსმენენ ერთმანეთს
|
ურთიერთთანამშრომლობენ და უსმენენ ერთმანეთს, არიან
მაქსიმალურად კონსტრუქციულები,თავისუფლად
გამოხატავენ და იღებენ განსხვავებულ
მოსაზრებებს.
|
შესრულებული სამუშაოს წარდგენის უნარი
|
ვერ წარმაოდგენს ნამუშევარს.
|
უჭირს ჯგუფში ნამუშევრის წარდგენა, ვერ აყალიბებს
აზრს
|
წარმოადგენს პრეზენტაციას ნაწილობრივ სრულყოფილად,
თუმცა აკლია სიღრმისეული ცოდნა.
|
წარმოადგენს პრეზენტაციას სრულყოფილად, თუმცა აკლია
სიღრმისეული ცოდნა.
|
წარმოადგენს პრეზენტაციას სრულყოფილად, შინაარსიანად.
|
No comments:
Post a Comment