გაკვეთილის მთავარი თემა
|
სისხლის მიმოქცევის სისტემა
|
კლასი
|
VIII
|
მოაწავლეთა რაოდენობა/პროფილი
|
28/სსსმ არაა
|
საგანი, პედაგოგი
|
ბიოლოგია, ნინო პოპიაშვილი
|
მიზანი
|
მოსწავლე გაეცნოს სისხლის მიმოქცევის წრეებს, მათ
მნიშვნელობას
|
წინარე ცოდნა
|
გული, მისი აგებულება, სისხლძარღცების კლასიფიკაცია
|
საკლასო მენეჯმენტი
(გაკვეთილის მსვლელობა)
|
საორგანიზაციო
საკითხები - 1-2 წუთი:
გამოწვევა:
შეკითხვებით
გამოკითხვა ორგანიზმის შინაგანი თხევადი გარემოს შესახებ, თითოეული კომპონენტის ახსნა,
განმარტება, თითოეულის შემადგენლობა და ფუნქცია. 5 წუთი
საშინაო
დავალების შემოწმება
5 წუთი: და გაურკვევლობის ახსნა.
გადასვლა ძირითად ფაზაზე, შეკითხვებით ცივ- და თბილსისხლიანი
ცხოველებიდან ძუძუმწოვრების სისხლის მიმოქცევის სისტემამდე მისვლა; - 3 წუთი
ძირითადი
ფაზა: ილუსტრაციისა და გულის მოდელის დახმარებით ახალი მასალის
ახსნა; მოსწავლეთა ჩართულობითა და კითხვა-პასუხით. 15 წუთი
რეფლექსია
მასწავლებლის - 5 წუთი
მოსწავლეთა მიერ გაკეთებული რეფლექსია ბარათებზე
- 10 წუთი.
შეფასება
5 წუთი
|
(სტანდარტში შესაბამისი წინადადებები.)
მოსწავლეს
შეუძლია იმსჯელოს გულის მუშაობაზე, სისხლის მიმოქცევის სისტემასა და მის კავშირზე
მთლიან ორგანიზმში მიმდინარე პროცესებთან.
|
|
რესურსი
|
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი, კომპიუტერი, ილუსტრაცია,
გულის მოდელი
|
შეფასება
|
შეფასების
რუბრიკები
(განმსაზღვრელი,
განმავითარებელი)
|
გაკვეთილის გეგმები
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment